merve6061 Kızlar dün yeni gebe olduğumu öğrendim beta 35.77 çıktı 3. Bebeğim nasipse diğerlerinde hep yüksekti beta 5. Gün regl gecikmesi normalmi acaba geç döllenmemi oldu acaba birde 1 ay falan olmadan dr gitmek de istemiyorum daha çok küçük bence …
Deletedmom_7156 merve6061 benimde 563 çıktı beta dün yine verdim bakalım kaç çıkıcak bu sefer haftaya randevu Aldım bakalım şuan 3-4 hastalık gibi duruyor
Melismelo Aynı durumdayım 3. Gebelik düşük beta ama adet tarihine göre 7 haftalık gec döllenme sanırım
busbshshbw Kızlar birşey sorucamda ben 9 haftalık hamileyim ama miğde yaması ve iştahım bı açılıyor bi kapanıyor tükürük çoğalıyor bunlar,da sizde varmı….