Bugün 11 haftam bitiyor bende de bir gram belirti yok. Sadece ilk döllenme haftasında aşırı mide bulantısı oluyordu onun dışında hiçbir şey yaşamadım. Bnce iyi bir şey çünkü herhangi bi belirtim olmadığı için günlük hayatıma devam edebiliyorum. İlk ayları çok yoğun yaşayanlar da var Allah yardımcıları olsun.