Kızlar ben 3 ay önce doğum yaptım hamileliğimdeki deneyimlerimi sizinle paylaşmak istiyorum belki merak ettiğiniz konuları görmüş olursunuz kızlar öncelikle ben hamileliğim boyunca hiç kanama geçirmedim yerleşme kanaması da olmadı tabi bu kişiden kişiye değişir ilk 6 ay bulantı kusma hiç yaşamadım hatta bazen hamile olduğumu unuttuğum oluyodu size hamileliğin tadını çıkarın diyolardır ilk 6 ay evet tadını çıkarın Sitresten kaçının yanlış hatırlamıyorsam 5-6 aylarda yani ağırlaşınca magnezyum doktorunuz size verecektir mutlaka kullanın çünkü ben kullanmasam topal yürüyodum bacaklarım ağrıyordu magnezyumun gerçekten faydasını gördüm ilk üç ay folik asit kullandım sonra demir verdi demirim içinde folik asitte bulunuyordu hamilelik boyunca yaşadığınız ağrılar normal ama kanama olursa mutlaka doktora görünün küçük kanama bile olsa doktorunuza danışın çünkü benim nokta kadar kanamam geldi ve 8 saat sonra doğum yaptım kanamalara mutlaka dikkat edin doğum konusuna gelince herkesin doğumu kendine göre olur zor yada kolay geçer ona yorum yapmıyim doğuracak arkadaşları etkilemiş olmuyim 🥰 çocuk doğdu diyelim 40 ınız çıkana kadar anne gibi hissetmeye bilirsiniz çünkü lohusa dönemi ve piskolojisi gerçekten kötü geçiyor yani herkes bebekle ilgileniyo birinin sizi iyi hissettirmesi gerekiyor çok sevdiğiniz kişilerin yanında olun ( kaynanadan uzak durun :) ) 40 ınız çıktı kocanız ve bebeğiniz kaldınız artık okadar anne gibi hissedeceksiniz ki yavrunuz artık yavaş yavaş sizin kokunuza alışacak siz ya uyuya kalır da duymazsam bebeğimi diye endişe etmeyin Allah size öyle bir annelik duygusu veriyor ki herşeyin üstesinden geliyorsunuz ama size tavsiyem 40 ınızdan sonra yanınızda kimse olmadan destek almadan bebeğinizi büyütün yoksa bebeğinize alışamazsınız benim annem kırkım çıkmadan yanımdan gitti ben hep duş nasıl aldırıcam tek başıma nasıl bakıcam ya gece uyanamazsam hep korkularım vardı annem gittikten sonra herşeyi tek başıma yaptım korkmayın Herşey geçici ben şuan 3 ay nasıl geçti diye üzülüyorum ilk anlarınızın tadını çıkarın gerçekten annelik çok kutsal rabbim hepinizin yardımcısı olsun bir avaz da doğurmanızı sağlıkla bebişlerinizi kucağınıza almayı nasip etsin ❤️ ( sormak istediğiniz şeyler varsa yorumlara yazabilirsiniz )