Kızlar çok iç açıcı olmasa da sonunda oğluma kavuştum… ☺️ özel hastane talipliyim 38+2 de sancısızdım. Sonraki gün muayenem vardı.Sabah uyandım leke gibi bişey geldi nişan zannettim sonra daha sulu gelince suyum geldi diyip doktora gittim. Gerçekten de suyum gelmiş. Doktorum il dışındaymış ve 10 da gelecek dediler akşam. Nst ye bağladılar hafiften sancılar başladı sonra doktorum akşam 11 i geçe anca gelebildi. O gelene kadar sancılarım 3 dk da bire düştü mahvoldum ve açılmam olmadı. Ben zaten yürümüyordum ki açılmam olmasın doktorumu bekleyeyim. Neyse sonra sancılar sıklaşsa da açılmam olmadı çatı muayenesi yaptılar alt kısım hiç esnek değilmiş çatım dar olduğu için istersen vajinal deneyelim ama yırtılman çok olabilir dediler falan. Ben zaten ekstra sancı asla çekmek istemedim ve sezaryen olsun istedim. Sonra beni ayarladıklar uyuşturdular ve gece 00.02 de bebişim dünyaya geldi. İlk gün dikişlerden yürürken çok zorlandım hiç geçemeyecek zannettim ama ikinci gün daha iyi oldum. Bebeğime baktıkça herşwye değer diyorum ☺️ çok pozitif değil ama herşeye değer ☺️