Canderinsumeltem dün etlik zubeydeden taburcu oldum üç gün önce kahverengi leke ile gittim sancim çıktı ve 2 cm açılmam var doktor durdurdu ve ciğer geliştirici iğne vurdu iki tane şimdi evdeyim fakat ağrım var gibi psikolojik mi anlayamıyorum akşama kadar bekleyeceğim 35+2 olduk sevkini nereye yazdılar ve ciğer geliştirici vurdular mi çok geçmiş olsun