Cybell8 ben 22 haftalıktan beri su azlığı ile uğraşıyorum ne azalma ne artma oldu stabil kaldı şuan 29+4 ancak 37 de doğum yapacakmışsın gibi hazır ol bu suyla o zamana kadar gider 2500 gram olsa kilosu bana yeter dedi gelişimi de gayet güzel olduğu için korkulacak bir şey yokmuş gibi geldi bana
Ben böyleysem sizde hiç sorun yoktur bence rahat olun