edabolukbasi3- ay bu hamileliğimde hiç yaşamadığım şeyleri yaşıyorum pişikten mahvoldum resmen bu nedir arkadaş ne yapsam etsem geçmiyor sudocrem bağımlısı oldum
panikprenses edabolukbasi3- benim gogus altlarimda oldu sivenonun pisik kremini kullaniyorum kuruduktan sonra da pudra suruyorum gecmis olsun pisik cok fena can yakiyor
ppmerlina edabolukbasi3- pudra sudocrem bepanthol vb kullan iç çamaşırsız şortsuz yat aşkım klima karşısında uzan biraz, hangi bölgense oraya doğru dön klimada 🤣🥹
sibelipek3101 edabolukbasi3- o bölgeyi yıkayıp sürekli havalandırma aksın hiç birşey fayda etmez yoksa
Middlemistt Bu yaz sıcaklarında çok normal ama pişiğe en iyisi sıvıyağ gece yatmadan önce sürüp iç çamaşırsız yatıyorsunuz sabaha hiçbir şey kalmıyor
Tamammyeterr edabolukbasi3- canım travazol kullandın mi ben onun sayesinde ayakta kaliym ama hamilelik yüzünden değil sıcakta oluyorum göğüs aramda oluyor
edabolukbasi3- Ceku256 sağolun kızlar hametan hamilelikte kullanılıyor mu eşime söylim de alsın yarın SuEr_Tu1512 hepsini çorba yapcam en son boca edicem 🤣🤣
Ceku256 edabolukbasi3- evet benim bildiğim kullanılıyor eczacıya sorun yinede. Ablamın bebeğine de geçmeyen pişik için doktor önermişti.