Kızlar daha önceden başımdan bir kürtaj geçti bebeğimin gelişimi İki Hafta gerideydi ve kalp atışını dinlemeden karnımda vefat etti aradan 7-8 ay geçti ben tekrardan hamileyim şu anda en son adet tarihim 1 Haziran haziranın sonunda adetim 2-3 gün gecikince test yaptım ilk testim silik çizgi çıktı bir hafta bekledim ikinci testim de tam net çizgi çıktı beta değeri testi yaptım kan testi 10.539 çıktı ultrasona gittim doktor bir şey görünmüyor tarzı bir şey dedi ondan sonra tekrardan benden kan testi istedi kan testim tekrardan 10.000’den yüksek çıktı sizce ne yapmalıyım bebeğimin kalp atışını ne zaman dinlemeliyim