Kızlar 35 haftalık gebeyim bir süre önce tansiyon problemi yaşamıştım düzene girmişti iki gündür evde yüksek çıkıyor dün gece hastaneye gittiğimde düşmüştü nst ve tahlil yaptılar bir problem çıkmadı. Bugün yine tansiyonum gün içinde yükselip düşüyor yorgun hissettiriyor. Paramedik tanıdığım tuzu sıfıra indirip limonlu su içebilirsin dedi. Aynı durumu yaşayan var mı ne yapabilirim?