Kızlar bir haftadır bazen düzenli bazen düzensiz sancılarım oldu hep bilenleriniz vardır yarın 37+0 oluyoruz ve kontrol günümüz, çatı muayenesini 38’de yapıcaz demişti yarın muhtemelen sadece nst ve ultrason yapılacak. Eğer nstde sancı çıkarsa yatış verir mi sizce? Sancılar düzensiz olduğu için nstde hiç çıkmayadabilir yani nst olduğu saatte sancım olmayabilir 😅 ama olduğunu biliyorum yani kaydediyorum zaten. Eğer nst’de sancı çıkmazsa yatış vermez değil mi ? Hangi durumlarda yatış verebilir?