manifest kızlar regle dört gün var kan testi verdim oldu gib hissettiğim içiin. ama negatif çıktı erken mi yoksa hamilelik olsa çıkar mıydı
Ecrin_47 manifest bnim 4 gün Kala test yaptım silik çizgi çıktı 3 gün Kala kan verdim hamile olduğumu söyledi doktor Rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🤲🏼