Gls09 Kızlar merhaba, adetim 8 temmuzda bitti ve bugün kahverengi sulu akıntı geldi birden bire yumurtlamaya 2 gün var gösteriyor uygulamada. Endişe etmem gerekiyor mu neden olmuş olabilir daha önce yaşayan varmı nedir sebebi acaba 🌺
ppmerlina Gls09 yumurtlama haftasında kahverengi akıntı geleni hiç duymadım yani hamile olabilir misin dicem ama 8 temmuzda adetin bitmiş daha üzerinden 7 gün geçmiş yani spermin tutması yerleşmesi döllenmesi imkansız
Gls09 Slmcnmyeniben şuan yapsam doğru sonuç alır mıyım peki ? Bu akıntıya eşlik eden sırt bel ağrısı ve göğüslerde ağrı ucunda acı sızı var. Ben daha önce yumurtlama günlerinde asla bir belirti yaşamazdım o yüzden korktum açıkçası akıntıyı görünce
Ecrin_47 Gls09 hamile ola bilir misiniz adetten sonra ilişki olduysa o günden bu güne düzenli ilişki olduysa döleneme olmuştur çünkü bn de sizin gibi oldum özelikle göğüs kahve rengi kısmı doknulacak gibi değildi hala da devam ediyor o🤭birde bn yumurtla gününden bir gün önce ilişki oldu ama o gün ilişki olmadı sebepsizce idrar yolu enfeksiyonu oldum birden bn umudumu kestim yumurtlama günümü değerlendirmedim bu ay da gebelik yok dedim gün geçtikçe belirtiler başladı bnde adetime 10 gün vardı testi yaptım tek çizgi çıktı dedim olmadı ama bu belirtiler ne ya insan az çok anıyor bu adet belirtileri veya başka bir hastalık olmadığını sonra adetime 4 gün kaldı test yaptım silik çizgi çıktı 3 gün bir daha yaptım gene Silk çıktı kan verdim hamile olduğumu öğrendim bence sizinde döllenme oldu hayırlı olsun sizin için inşallah kendinizi takip etmeye devam edin bakalım ne gibi belirtiler çıkacak daha ☺️
Gls09 Ecrin_47 ay bilemedim ki şimdi test yapsam çok erken çıkmaz varsa da zaten bakalım devam eden günlerde ne yaşayacağım ona göre tekrar yazarım bende merakla bekliyorum 🥹
Gls09 ppmerlina 2024 Mart ayında kimyasal gebelik geçirmiştim o günden bu güne hiç gebelik oluşmadı o zaman da adetim bitmişti ve ben böyle belirtiler yaşamıştım korkutuyor biraz da acaba tekrar aynı durumu yaşar mıyım diye 😔
Ecrin_47 Gls09 evt cnm test yapsna çıkmaz bn yapmıştım çıkmamıştı 🤭 sabırla bekleyelm bakalım hayırlısı olsun inşallah 🤲🏼☺️🤗
adatuna Benim ara kanama olmuştu birkaç ondan sebep olabilir devam ederse kadın doğum uzmanına gidersiniz bence bazen de yumurtlama kanaması görüyor bazı kadınlar ondan olabilir
Gls09 adatuna belki de olabilir, daha önce hiç yumurtlama belirtisi yaşamadım normal beyaz akıntı dışında bi garip geldi o yüzden. Daha da gelmedi şuanlık bir şey bakalım ilerleyen günlere artık 🙏🏻