Beequeen phılıps asla ama asla tavsıye etmem, lansınoh vardı elımden sertçe düştü tamıre gonderdım o ara esım phılıps almış( bebegım sağımla beslenıyor) sabaha kadar çocuk açlıktan ağladı sağıyorum gelmıyor göğsüm agrıdan taş kesıldı boşaltmıyor goguslerım bı kanadı bı kanadı, sabah gıttık hemen lansınoh satın aldık. Phılıps ıcın aradım kabul edemeyiz sızın sorununuz hıjyenık ürün dediler, lansınoh ıcın de tamırde olan ıcın aradılar, yapıldı ürün ama tekrar arıza cıkarabılır usb yerı sorun çıkarıyor onun yerıne e bebek hediye cekı verelım dedıler( e bebekten almıştım) aldığım yere gıttım kızımın üzerine eksıklerını aldım. Avent olanı da çöpe attım bı boka yaramadı sabah lansınoh ıle sağdım 300 cc süt cıktı