Denizzz- Merhaba 11 günlük bebeğim 7. günde göbek bağı düştü fakat kabuğu kaldı normal midir acaba bazen lekelenme gibi kan oluyor zıbını Doktorlar önermediği için herhangi birsey kullanmadık Birşey sürmek gerekir miydi
Serpoo Denizzz- göbek bağı düştükden sonra orası sanki kabul tutmuş gbi oluyo normal ama kan sürülmemesi gerekir zıbınına sürekli oluyosa çocuk doktoruna gösterinz