_smlisa_ amin canım cumlemizinkini,evhamlı olman çok çok normal ilk ve pek bişey bilmediğimiz için herşeyi sorar sorgulariz daha çok araştırırız,benim ilkinde eşim benden daha çok evham yapıp herşeyi ararstirir ne yesem yemesem sordururdu ama bunda saldım diyebilirim,doğumdan sonrada bebek için evhamin olur mesela ilk zamanlar öyle geçer ama ilerleyen aylarda herşey rayına oturunca bı sure sonra salıyorsun bazı şeyleri