Bsrakzmn Kızlar Bursa da olup Şevket Yılmaz’da detaylı ultrason yaptıran oldu mu ücretli mi biliyor musunuz😊💗💫
Shrdrm Evet ben yaptirdim sgk haricinde bir ücret ödemedim. Perinatolog a yonlendirilmistim ama hala devam ediyorum doktorumdan çok memnunum.
Ezgi_brs Shrdrm drun kım canım ben orda bırıne gıttım memnun kalmadım hastaneye deam edemedım o yuzden
Bsrakzmn YavuzunSelini ücretsiz ama ilgi sıfır 3 haftadır ordan oraya yolluyorlar gitmicem zaten özele gidiyorum normalde 4 boyutlu bakıyorlar azar yemekten başka bişey elde edemedim Şevket yılmazda🙄🙄🙄
YavuzunSelini Bsrakzmn Benimde sekerm cikmisti doktor perinatologa oraya yolladi ama gitmedim çok kalabalik ve ilgisizler bende ozelden devam ettim detayli ultrasonda cektirmedim
Nil16 Bsrakzmn Bende Salı günü gidicem kızlar neden öyle dediniz ki riskli bir durum yoksa çeksinler zaten ücretsiz 🤷🏻♀️ ne olacak ki
Bsrakzmn Nil16 valla bu kadar azar yiyip ordan oraya gönderileceğime sürekli başka tarihe atacaklarına çektirmem daha iyi zaten 24 haftaya kadar oluyordu sağolsunlar geçti vakti