burcu_tokgz Gulpapatyam_ yok yok mümkün değil bazılarında sarı renkli hatta kanlı ama genellikle şeffaf olduğunu söylemişti doktorum önceki gebeliğimde de şeffaf geldi beni şimdi gene şeffaf çok özür dilerim sümük gibi 🫣 o yüzden anlamamak mümkün değil
_momandbaby burcu_tokgz bu arada nişanım gelmedi ama geçen hafta hep sümük gibi akıntık olmuştu illa herkeste kanlı mı oluyor acaba bilemedim ilk gebeliğim bir şey bilmiyorum tam
Gulpapatyam_ burcu_tokgz benim ilk gebeliğim bilgisizim biraz o yüzden merak ettim 2 cm açılmam var ama ne nişan ne su nede sancı hiçbir şey yok maalesef🤦🏻♀️
_momandbaby Eso-67 yarın tam 39 oluyorum. geçen hafta 38+0ken çatı mua oldum hiç açılmam yoktu yarın bakalım ne durumdayım merak ediyorum ara ara sancılar oluyor dün dipköşe temizlik girdim faydası olmadı😂 nişan vs de gelmedi bu süreye kadar bu arada
ipekuysalylmz _momandbaby benımde hep beyaz sümüksü akıntı geliyordu uzun zamandır. Ama ilk defa dün kahverengi leke şeklinde geldi. Bence o normal akıntı, nişan kahverengi yada kırmızı pembe gibi geliyor.
burcu_tokgz ipekuysalylmz hayır fark şu ki düzenli olarak gelmeyecek bi kez geliyor tıkaç açılıyor herkeste farklı renklerde gelebilir ama şeffaf şeklinde olanı normal akıntıdan ayırt etmeniz tamamen sümük gibi olması ha normalde sümük gibi akıntınız varsa onu bilemem 🤷🏻♀️
burcu_tokgz Gulpapatyam_ hiç sokma kendini strese 🌸 illaki anlıyorsun bu sancı içinde geçerli ☺️ yalancı mı gerçek mi o kendini anlatıyor 🫣
ipekuysalylmz burcu_tokgz evet bi aydır fln hep sümük gibi uzayan kopmayan akıntım geliyordu. Dün ilk defa kahverengi şekilde geldi. Ve hafif sancılarım var. Herkeste farklı oluyor demekki 🌸🌸