Bugün ultrasona girdim rahim genel olarak iyi sorun yok ama kese görmedik beta değerim 472 2 günde 815 .2 günde bir tekrar edicem pazartesiye kadar. Heralde haftaya görmüş oluruz inşallah fakat kasiklarimda bı geçip bı basliyo ara ara bu sabah tam 4. Haftalık oldum pembemsi leke geldi bide az önce çok açık renkte geldi progestan yazdı Dr acaba bu durumu atlaticammi