hzlmk17 Kızlar adetimin gecikmesinin 2. Günü beta 0.100 dü Bugün gecikmenin 7. Günü Dünki testim  Buda bugünkü testim 
Aysenur5571 hzlmk17 ya bende adet olmadan bir gün önce kan vermiştim 0.5 di bat 10 du daha regl olmadım
Busranur_mnts hzlmk17 inşallah vardır canım geç döllenme olmuş olabilir iki farklı markada da çizgi çıkmış
hyena hzlmk17 bak bu benm testimin beklemiş hali 1 saat sonra filandı bekledikçe bu hali almıştı hatta bir gün önce kset yapmıştım hayaleti görünce ertesi gün bunları yaptım inşallah seninde vardır ☺️
hzlmk17 Aysenur5571 Aysenur5571 biraz bekle istersen bende 2 gün gecikme ile kan verdim 0.100 çıktı hatta doktor ilaç bile yazdı ama kullanmak istemedim şuandada testlerim bu şekilde çıkıyor canım
hzlmk17 Busranur_mnts inşallah cuma gününe kadar takip etmeyi düşünüyorum idrar testi ile kan verip negatif görürsem çok üzüleceğim çünkü cesaret edemiyorum
hzlmk17 Aysenur5571 bakalım belli değil inşallah hayırlı haberler alırsın sende canım benim belki geç döllenmedir yine dikkat et sende 🫶🏻
Aysenur5571 hzlmk17 kan vermedin mi canım yarın bi versene kan belirtilerin ne bence kesin var Allah’ın izni ile