Kızlar birşeyi merak ediyorum .bn bir haftadır yürümekte zorlanıyorum af edersiniz sanki bebeğin kafası vajinamda .onun dışında da 2 gündür çok sarı ve yapışkan bir akıntım var sizce bu nişan olabilir mi .yani nişan illa koyu renkli bi olmalı .bu konuda bilgisi olanlar yazabilir mi .bebek kanala girince mi bu baskı oluyor .doktora da gittim birşey demedi muayene de etmedi nst ye bağladı birkaç defa 40 üzerinde sancım çıktı ama normal diyip gönderdi .sadece para alıyorlar başka hiçbirşey yapmıyorlar .son haftalarıma geldim artık mecburi doktor değiştiricem