Dün hastaneye gittim acile 3 cm açıklık vardı ama sancı yoktu. Alttan muayene ettiler kanamam oldu. Sabah da sanırım nişan iltihaplı kanlı bişi geldi. Aynı nişan yani. Belim yanıyor ve bebeğim sürekli taş gibi yapıyor karnımın altında ağrı var sancı mi bilmiyorum. Üç gün sonraya kontrol dedi. Sezeryan olmam gerek ve şuan aç filan da değilim napmam lazım sancı mıdır anlamıyorum da…