Kızlar merhaba, 34+2 deyiz.. 3 haftadır gece yatınca kol uyuşması karıncalanması yaşıyorum. O kadar kötü ki asla uyutmuyor.. ne tarafa dönerek yatsam o kolum uyuşuyor.. tüm gece toplasanız belki 2 saat ancak uyuyabiliyorumdur. Doktorum ödemden kaynaklandığını söyledi magnezyumu 2 kere al dedi. Ama faydası olmuyor. Bu durumu yaşayan ve bi çözüm bulabilen var mı 😞 bir kaç yorumda soğuk sprey fayda sağlıyor diyen gördüm. Kullanan var mı.. tecrübelerinizi paylaşırsanız sevirinirim..