Mucize0 Ben Bu ağrıları birkaç gündür çekiyorum bugün ekstradan olarak Karnımın içi böyle acayip derecede acıdı ama bebeğimi hep aşağıda hissederdim böyle zaten yeni yeni hissetmeye başladım bugün ilk kez yukarıda hissettim yani galiba büyüdüğü için bu acı ve ağrılar oluyor Evet ilk gebeliğim değil üçüncü gebeliğim ama inanın diğerlerinde böyle olup olmadığını hatırlayamıyorum bile böyle bağırsaklarım sıkışıyormuş gibi hissediyorum gazım yok veya tuvaletim yok ama sanki bağırsaklarım sıkışıyor gibi garip bir his dediğim gibi Kasıklarımda bir ağrı yok Bendeki Mesela gece yattığımda pozisyon değişikliği yaparken veya bebeğin bir yere toplandığında hareket ettiği esnada hissediyorum çok güçlü hareketler değil daha yeni yeni dediğim gibi ama bugün biraz güçlü hissettim tekmesini toplanmasını Eşim Bilir eline dokunduğunda sertliğini hissetti doktora gittiğimde yine soracağım Tabii ki Ama büyük bir ihtimalle büyüyor ve kendine yer yapıyor O yüzden karnım ağrıtıyor bu şekilde Hatta bugün oturdum ağladım bile ama hareket ettiği için şükür ettim hareketini hissetmesem acile gitmeyi düşündüm ama hani haraket etmesi iyi bir şey diyorlar 🌸🥹