Minikkurabiye04 Serdem_g bugün üniversiteye gittim sadece muayene ücreti ödedim 1450 öğretim üyesine muayene oldum gayet memnun kaldım ekstra ücret alınmadı
[silindi] Minikkurabiye04 pardon randevuyu nasıl aldınız perinaroloji direk çıkıyormuydu rica etsem bilgi verirmisiniz
xhande Minikkurabiye04 öğretim üyeleri hariç oradaki diğer kadın doğum doktorları da detaylı ultrason bakıyor mu bilginiz var mı?
Minikkurabiye04 Asklim anne Gaziantep üniversiteye gittim öğretim üyesine randevu ile gittim 1450 tl ödeme yaptım
Minikkurabiye04 xhande perinatoloji değil üniversitede öğretim üyesine aldım Gaziantep üniversite hastahanesi randevu diye yazdım Google’da sitelerinde aldım tabi bulmak zor oluyor 15 dakika falan sürdü bakması
newchapter Minikkurabiye04 merhaba bir şey sorabilir miyim? Gaün sitesinden öğretim üyesi randevusuna girdim. Orda bölümler çıkıyor ya hangi bölüme aldınız? Kadın doğum mu?