maviportakal_ Sevgili anneler nasipse ekimde doğum yapacağım kıyafet olarak ne kaç adet almalıyım hiç bilmiyorum hiç değilse 40ı çıkana kadar ne alınmalı hepsi yenidoğan mı olmalı
Ceku256 maviportakal_ evet bende Eylül’de doğum yapacağım hala kafam karışık. Yenidoğan çok almayın çabuk büyüyor deniliyor ama mesela yenidoğan kıyafetleri ne kadar süre kullanabiliyoruz. Kaç haftada yenidoğan bir büyük bedene geçmiş oluyor acaba ona göre bir fikir yürütmeye çalışırız en azından.
adatuna maviportakal_ bence bir sürü alın 0-3 0-6 3-6 ay zıbınlar tulumlar takımlar çeşit çeşit olsun çorap vs bir tane de dışarısı için peluş tulum alırsınız ilk 6 ay bence çok kıyafet değiştiriliyor Ne kadar çok o kadar rahatlık
maviportakal_ Ceku256 ah evet ben de aynı ikilemdeyim sürekli değiştirirsin diyorlar ama tahmini günde kaç tane değiştirilir ne kadar alınsa yeter hiç kestiremiyorum ki