merhaba kızlar, 6 haftalık hamileyim haliyle doktor arastırıyorum. en cok önerilen büşra budak oldu. doğum paketi almayı düşünüyorum sizce mantıklı mı? yeni yılda hem muayne hemde doğum ücreti artmıs olucak. kafam cok karıısık lütfen yardımcı olur musunuz