Anneyim20 Sahraaaa57 bağlar hastanesi Veyis yada Hıdır 2 ccocugumun doktorları onlardı ben çok memnundum şimdi tekrar Hıdır hocaya gidiyorum
hatice42_ Sahraaaa57 özgür özkul hocaya gidiyorum çok memnunum özel kliniği var çok iyi anlayışlı bir doktor
sultannnnnnlavin Anneyim20 hudut hoca sezeryan yapıyor mu acaba benim panik atağım var Sezeryan ol ak istiyorum
Sahraaaa57 Batı hastanesinde bir doktora gittim aynı devlet hastanesi gibiydi sevmedim. Memorial düşünüyorum burhan ve aydın hoca arasında kaldım. Giden var mı bu doktorlara acaba?
hatice42_ Sahraaaa57 1900 muayene ücreti doğum şubatta olduğu için benim belli değil ocakta zaman gelebilir miş batı hastanesi ile anlaşmalı doktor 30 bin doğum ücretide demişti bize
hatice42_ Sahraaaa57 ben diyabet hastası olduğum için özelde hepsini yaptırmıştım kadın doğum doktorum lazım olanları istedi o sonuçları götürdüm özgür hoca nerede yaptırıyor tahlili bilmiyorum