Busra6694 iki dikişi kıyaslamak pekte mantıklı değil. Birinde karnınız açılacak ameliyat olacaksınız bu dikişin iyileşme süreciyle vajinaya atılan 3-5 dikişlik kesiyi aynı kefeye koymayın bence. Kuzenim zorunlu sezaryen oldu iki ay sonra ben vajinal doğum yaptım 3 dikişim vardı sadece, bana bebek görmesine geldiğinde hala eğilip kalkarken sızı hissettiğini söylüyordu ki doğum yaptığı hastane de bulunduğu ilde en çok tercih edilen bi hastaneydi. O aylar sonra bile sızı hissederken benim sadece 2-3 günlük alışma sürecim oldu ama o da otururken hafif eğik oturmaktı yani ne kalkarken ne yatarken ne eğilirken vs hamilelik öncesi hayatımdaki gibiydim zaten doğumhaneden yürüyerek çıkmıştım. Evet İkisi de doğum şekli ama iyileşme süreçleri çok farklı, kaldı ki her vajinal doğumda kesi atılmıyor. Her iki doğum içinde korkutucu şöyle yırtıldı böyle dikiş atıldı hikayeleri var siz onları okumak yerine kendi doğum hikayenize odaklanıp pozitif olun 🌸🌸