Kızlar 30+4 deyim bugün belimde bi ağrı var ilk gebeliğim korkuyorum da ağrı ama öyle yayılan bi ağrı veya şiddetli derecede bi ağrı değil şiddeti yok ama sızlar gibi bi ağrı var 2 defa da vajinama böyle bıçak gibi bi ağrı girdi çıktı hemen geçti neden olur bu normal mi