Bugün kontrole gittim normalde herşey yolundaydı üç hafta öncesine kadar bugün ise doktor bebeğin iki hafta geride olduğunu perinataloji bölümüne gitmem gerektiğini söyledi daha önce yaşayan varmı neden olur böyle bişey diğer gebeligimde yoktu anlayamadım