Baharbstg Yüksek derece idrar yolu iltihabı var antipyotik kullanıyorum 8 aylık hamileyim yanmam geçsin diye napabilirim
Aysesare Baharbstg bol bol su iç İnan bende kullandım ilaç tekrarlamıştı, sık sık içtim çok şükür geçti
Kzbnzmi1 Yasemincifci sirkeli suyla nasıl oluyor ki o ben hiç denemedim bide yeni duyuyorum benimde sürekli tekrarlıyor iltihap
Aysesare Baharbstg 2 litreden fazla içmeye zorla kendini bende antibiyotik kullandığım halde olmuştu. Başka yolu yok inanki 🙏🙏