Tecrübesiz anne olarak şöyle yaptık biz 😄
Her şeyden 10 tane aldık, onları da 5-5 şeklinde 0-3,3-6 şeklinde aldık.
5 yenidoğan alt üst takım
5 3-6 alt üst takımı
5 yenidoğan tulum
5 3-6 tulum
7-8 tane alt eşofman aldım 0-3 ve 3-6 olmak üzere
Eylül bebeğim için
Uzun kol-sıfır kol-yarım kol zıbın bunları da her birinden 6-7 tane olacak şekilde aldım belki bunlar fazla gelebilir diye düşünüyorum ama bazıları da zıbınların çok çabuk kirleneceğini sürekl makine çalışmayacağı için lazım olacağını söylüyor. Yaşayıp göreceğiz.