Banada kilolu olduğum için verdi kullanıyorum önlem amaçlı. İleri haftalarda tansiyon olabiliyormuş önlem amaçlı başlamıştık. Doktor boşuna vermez kullanın zararı yok faydası var. Ama 33 haftaya kadar, sonra iğne başlıyormuş. Yaaa ben sizi hatırlıyorum maşallah erken gebelik testi falan yapmayı bekliyordunuz baslık açıyordunuz hep ne ara hamile kalıp 20 haftalık oldunuz ☺☺ ara ara aklıma geliyordunuz hep naptı acaba, noldu ki diye. Ayyy çok mutlu oldum saglıkla kavuşun inşallah 😍😍