[silindi] Kızlar tek tek etiket yapamıyorum boş gebelik durumum küretaj olacağım buraya veda ediyorum hesabımı sileceğim, sağlıkla kavuşmanızı diliyorum hoşça kalın bi gün inşallah güzel haberlerle dönerim buraya
prenses34_ [silindi] çok geçmiş olsun 🥺 vardır bunda da bi hayır üzülmeyin Rabbim tez vakitte sanada anne olmayı nasip etsin inşallah🤲
Mamiko_2020 Yaaaa dün buraya girmemenizden anlamıştım bir şeyler olduğunu 🥺🥺🥺🥺Rabbim en kısa zamanda tekrar nasip etsin ❤️❤️🙏🏻🙏🏻