mardine474 Kızcelerımm bu haftalarda hisseden var mı ben bıraz sabırsızlanıyorum. Şöyle sırtıustu uzandığımda sadece bağırsakların hareketlerini hissediyorum🤣
Kkksss mardine474 henüz küçük ondan farkedilmiyor 🫠 ben ilk hareketini kelebeğin kanat çırpması gibi 17. Haftada hissetmiştim 20de baya net hissediliyor içinde balık yüzüyor gibi 😅
mardine474 Kkksss çok heyecanlı Gerçekten şu aralar ben de kendimi dinleyip hissetmeye çalışıyorum ama sanırım yok gibi❣️
EsoMom_ mardine474 benim ikinci gebeliğim ben bile 19 dan sonra hissetmeye başladım az az bu aralar aktif hissetmeye başladım 21 haftayız :)