Deryarslan
13cu haftada öğrendim kız olduğunu şuan 21 haftaligiz😍
Aselnaz33
Naze2005
Edaugras 11 haftalıkken öğrendik
Eminesuat
16+2 de öğrendik ama doktor 17 +3 dedi bi hafta önden gidiyor sanırım böyle olan var mı🤔
busragungorbayram
11. Haftada kanamayla gittim nöbetçi doktor erkek dedi 5 gün sonra kendi doktoruma gittim. cinsiyet için erken henüz göremiyorum belli değil dedi. Şimdi 14. Haftadayım acaba değişme ihtimali olur mu yani kesin erkek midir?
Ezgi1989
12+3 bugün gittim doktara söylemek istemedi tahmin dedim %90 kz dedi 15 haftada betleşir bişe alma dedi bende arada kaldım