38+1deyim, doktorum bugün düzensiz sancılar var dedi ve çatı muayenesi yaptı. Korkarak girmiştim ama çok çok kısa bir işlem, epey tereddüt ediyordum ama korkmaya gerek yokmuş. Hafif bir yanma hissediyorsunuz muayene esnasında ama kısa sürüyor toplamda bir dakika bile değil. Konu hakkında epey yorum aramıştım, merak eden anneler olursa diye deneyimimi paylaşmak istedim 🌸