Ayseee19 Kızlar 15.hafta icerisindeyim yarın hastaneye gitneyi düsünüyorum aceba söylerler mi ve devlette hangi bölüme gitmem gerek ?
TubaTuana Ayseee19 bebeğinin duruşu pozisyonu uygunsa öğrenirsin tabi ama ben özellikle özel hastaneye gittim cinsiyet için 15. Haftamda göstermedi bebişim 😕
Neriman-mom Ayseee19 ben 13 haftamda öyrendim. Sen kesin öyrenirsin. İnşallah istrdiyin gibi olur. Duyduğuma göre anne ne hiss ediyosA doğru oluyo. Ben kız istiyodum. Ama erkek olcağını hiss ediyodum. Vee erkek olduğunu öyrendim
balbadem2525 14.6 henuz ogrenemedim ama ozele git derim ben devlet soylemiyor kolay kolay bnde ozele gidicem
Ayselcnt Neriman-mom Son iki muayenemde iki farklı doktor şeysini gösterdi bebeğimin.. sanada işte bu da şeysi derse değişmez.. 😊
MinErdinc Neriman-mom merhaba ben 13. Haftada gittim erkek gibi dedi ama haftaya kesinlestiririz tam dedi 1 hafta sonra gittim Kız dedi 😍
elifincennetkusu Öğrenilir benim 15.haftada kendini belli etti ama partiyle kardeşim açıkladığı için 16.haftada öğrendim kız şimdi 16+5
Suheda Ayseee19 nasıl yani bu haftaya kadar hic doktora.gitmedinizmi 😲hangi bölüm derken bana biraz tuhaf geldi.kadın doğuma gidicen canm tabikide hamile.oldugunu hangi bölümden ogrendinki😞