Sultankut Nasipse eylül sonu ekim başı gibi bebeğim doğacak evim küçük petek de yanınca geceleri boğazlarımız kuruyor şimdi bebiş de olunca kışın kullanabileceğim iyi bi nemlendiriciye ihtiyacım var kullanıp memnun kaldığınız marka var mı acaba 😇☺️