Kızlar ya daha öncede sormuştum ama ben hala karar veremedim sizce hangisi sezeryan mi normal doğum mu doktor randevum bu haftasonu 35 hafta olacağım ama çok kararsızım sizce hangisi normal doğumdan korkma sebebim sancılar ve o bölgeye de dikiş atılması sezeryandan da korkma sebebim ameliyat olacak olması ve toparlanması daha zor olur diye ama normal doğumda kesi olup açılıp iyileşmesi uzun sürende oluyormuş