Derya01 Kızlar Doğum yapmaktan çok korkuyorum artık rüyalarıma giriyor psikolojik destek alcam galiba günler yaklaştıkça sitrese giriyorum doktora gitmekten bile korkuyorum 😥
Nesrinkrdnz1 Derya01 yaklaştıkça beni de sardı doktorum hazırlıyor sakinleştirmeye çalışıyor eşim fazla destek yinede sizin kadar olmasada var stres
Yasemincifci Derya01 korkma canım ya beneğine odaklan düşünsene senn bebeğin minnacık ona kavuşmak için her şey bu zamana kadar zorluğa sıkımtıya dayandın bunuda yaparsın bence kendini korkutmana hiç gerek yok rabbim yolunu verir onun😘sen kafanı rahatlat bebeğini düşün
SevgibiR Derya01 bnmde az kaldı ama strese girdim galiba yok doğumdan sonra nerede yatcam yatak odası mi.salon mu yok gelen giden olcak kaynnm kalcak ben onla uyuyamam diye çok takıldım sinirleniyom dün gece rüyamda kavga ediyordum 👾
Derya01 Nesrinkrdnz1 benım ilk bebegim birde sezeryan olcam normal olmuyor bebeğim ters dönmedi bir türlü ameliyat korkusu var bende ☹️
Derya01 Nesrinkrdnz1 benimden doktorum yardımcı oluyor ama işte ameliyat olmak kesik korkusu var acim çok olurmu dayanamam diye
Derya01 Yasemincifci orası ayrı ona kavuşmak daha farklı bir heyecan ama işte ister istemez kafama takılıyor
Derya01 SevgibiR aynen bende nerde kalçam eşim acaba yardımcı olcakmı bize kim bakacak acaba diye birde bakamam ben bebege diye korkuyorum 😥
nazlihasan Derya01 canım benimde ilk gebeliğim normal istiyorum inşallah son anda bir sıkıntı çıkmazsa🤗 korkma 9 ay karnında bi canlı taşıyorsun doğum vız gelirrr iyi düşün iyi olsun kuzum inşallah çok da kolay doğumun olur tek avazda kurtulursun❤️
Derya01 nazlihasan bende normal istıyordum görümcem yeni Doğum yaptı dün 10 tane dikiş atmişlar onu duyunca daha çok korkularım artı
Kbraldemr Derya01 15 gün kaldı Doğuma ne heyecan ne korku ne de stres var saldım kendimi akışına bıraktım sanırım hayırlısı olsun diyorum gelip geçicek inşallah kendimi hep Doğumdan sonraya odaklıyorum bebeğime kavuşacağım anaa. 😊
Hbsanneoluyo Derya01 ay bana da gelmişti Bi ara öyle korkuda Hormonlardan kaynaklanıyor cnm bazen ağlıyordum nasıl bakıcam bebeğe diye ama şimdi sabırsızlanıyorum doğsun artık diyorum 😭
Aysel4497 Derya01 off normalden korkuyordum sezaryen oluyor zorunlu olarak bu sefer ondan da korkuyorum amelıyathane soguk buz ne bıleyım bır sey olursa dıye ama mecburuz ıcerde duracak hali yok cıkacak ama nasıl olacak bılmıyorum son 7gun🤔
Nursen21 Derya01 ayngerçekten mi 😳 Bende doğurmak için neler yapayım diye düşünüyorum 16 günüm var valla biran önce hayırlısıyla kazasız belasız doğsun istiyorum normal Doğum olmaz diye korkuyorum ama Doğumdan korku şimdilik bi korkum yok
Aysegulonder571 Benimde ilk bebeğim korkularım var. Rabbim hepimizi evlatlarımıza sağ selamet kavuştursun sağlıklı doğumlar nasip etsin kızlar
Alyamerve Derya01 benmde 20 gun kaldı streslendkm nekdr sakin olsamdaa geceleri bianda dusunurken buluyorum kendili spinal sezeryan olcgı ıcjn gozlerım açık olck korkcakmıym napcamm aslında hemen bitcek ama ynede korkuyom
nazlihasan Derya01 çok haklısın canım ama sezeryan da aynı şey 🤷♀️ tabiki senin tercihin son ana kadar bende ne olacağım bilmiyorum ama inşallah herşey gönlümüzce olur