blg26 bende ilk cocugumda böyle olmuştum artık doğum yapayım kurtulayım diyordum hava sıcak olunca çok zor oluyor sonra sezeryan oldum yok yere şimdi ikinciye hamileyim keşke bekleseydim 44 haftaya kadar bile bekleyen var lütfen kendi ve bebeğinizin sağlığı söz konusu olmadıkça sezeryan olmayın