Soranlara açıklama yapmak zorunda değilsiniz, normal isteyip bebeğin pozisyonundan dolayı sezaryen olmak zorunda kalan birsürü insan var, ya da korkup sezaryen isteyip normal doğum yapan. Bebek kendi karar verir, siz de zamanı gelince doktor nasıl uygun görürse diyip geçin kimseye açıklama borcunuz yok.