Leylak34 tövbe yarabbim takı bence saygı işidir. Adaptır. İnsanlar zahmet edip bana çeyrek taktıysa bende onun karşılığını vermeye çalışırım usülen böyledir yani. Ha imkanın yoktur o başka. Mesela eşimin kuzenleri bize hem bilezik hem tam taktı ama bizim öyle bir imkanımız yok onlar evlenirken napçaz diye şimdiden düşünüyoruz. Ama mutlaka bir şey yaparız o dönem gelince. Ama takmasaydın der gibi hiçbir şey takmamak ayıptır ya.
Benim düğünümde biri bana çikolata kağıdı gibi bir şey takmış tıpatıp altın kuyumcuya götürdük bu ne böyle kandırmışlar sizi dedi ama kimin taktığını bulamıyoruz🤣🤣🤣 o mesela hiç takmasaydı keşke dkdkdkd