Benim de ilk iki trimester çoook rahat geçti, riskli bir gebelik olmasına rağmen ben kötü şeyler yaşamıyordum ama şu 2 haftadır… 30+1 den bildiriyorum, uyku hak getire… bir de tuhaf olan zar zor uykuya dalıyorum gece 4’te, sonra hoop 7 de uyanıyorum ve uykum bitmiş uykusuzluk da yok yani. Uyurken de mide yanmasına uyanıyorum sıcaklardan gaviscon şurup bile terlemiş içince sıcak sıcak geliyor eskisi kadar kesmiyor 😄
Sağdan sola dönmek zaten işkence gibi, her tarafım kıtlıyor bi diğer tarafa döneceğim diye. Canım da çok acıyor.
Benim göğüslerim de çok büyüdü, 85 destekli takardım, 95 desteksize geçtim o da taşırıyor gibi… neyse göğüs altım perişan oldu ter, kızarıklık, tahriş…
Bir de şu son hafta başıma ishal belası çıktı. Sıcaktan hep açık gezerdim evde bir şey olmazdı şu 1 haftadır esen bir yer olunca hemen soğuk kapıp ishal olup çorabıma kadar giymek zorunda kalıyorum 🥲
Yürüyüş yapayım iyice hantallaştım diyorum, eşim belimden ittirmese zor yürürüm 😄 bi yarım saat yürüyüş yapıyorum o da anca 3500 adım falan sonra da başka harket falan yok. Terden koltuğa yapışan bir popom var sadece 🥵
Bir de mide bulantım başladı benim de 2-3 gündür, ben kusan biri de değilim boş boş midem bulanır sadece, yediklerim ağzıma geliyor geri gidiyor. Susuyorum su içmeye korkuyorum yine midem bulanacak diye… yarın doktorum nst için çağırdı bakalım🥲