Nazliip Kızlar adetime 7 gün var daha önce düşüğümden dolayı belirtiler tanıdık geldi uyku hali kaşık ağrısı derken test yaptım 6-7 dakika sonra şöyle bir gölge gördüm var mı sizce ![](
Auri Nazliip Var gibi görünüyor Ben de böyle çok silikken farketmiştim Kan verip netleştirin derim İnşallah hayırlısıyla kucağınıza almak nasip olsun 🤗
Esnsntrk Evet görünüyor. 7 gün varmis zaten normal. 2 gün sonra tekrar test yapın. Koyulaşma varsa kan verin 🥰🤲
memmedova_24 Nazliip var ablam görünüyor hanım efendi dikatlı bakmamış o yüzden görememiş qaliba Kan ver sen bende 7 gün kala öyrendim böyle ❤️🙏🏻
Krixi Nazliip Allah hayırlısını kolaylıkla ve güzellikle nasip etsin canım.🥰 Test yaptıkça insan daha çok beklentiye giriyor
penbe_karisi Evet çizgiyi gördüm benn yarın tekrarla koyuluk görürsen kanun verrr hadiii hayırlı haberlerrrrle 🥰🥰