Bilgesgt evet bence de önemli. Normalde ne 2li, ne 3lü, ne şeker yüklemesi yaptırmadım ne ilk gebelikte nede bunda.ama detaylı önemli düşünüyorum.bana da pahalı geldi İstanbuldaysan Galen görünteleme merkezinu buldum ben 4bin tl.daha gitmedim bu hafta gideceğim İnşa Allah. Perinatolog pahalı geliyorsa Radyolojide de yaptıra bilirsin.daha ucuz radyoloji