sirius8 Dün sabah test yapmıştım ilkin negatifi gördükten sonra bir daha dönüp bakmadım. Bugün baktığımda silik çizgi gördüm . Ama yine bugün test yaptığımda negatifti. Testi negatif çıkıp sonradan silik çizgiye dönen var mı ?
Zeliha_plt38 sirius8 bende öğrendiğimde ilk 5 dk içinde çıkmadı biraz bekledim test kuruduktan sonra silik çizgi belli oldu kan verdim hemen hamile olduğumu öğrendim emin oliyim diyorsan 3-4 gün daha bekle tekrar test yap beta yükselirse çizgi koyulaşır