gizemiboergn kizlar 32 haftalikken kilosu kacti benim dun muayenem vardi kilosu1780 bana kilosu az geldi😐🤔🙄 sizde durumlar nasil
Nryseda gizemiboergn vallahi canım 30+4 ken 1.850 ydi. Şuan 31+4 üm. Bir hafta önden gidiyor dedi doktor. Ama bence sizinkide iyi
Rukiye1 gizemiboergn bende 32+1 de gittim 1725 gr 40 cm di doktor normal dedi canım her bebek farklı oluyor dert etme ☺️
Glcnhsyn gizemiboergn 2 kgydi geçen hafta 33 e grdik suan doktorunuz normal dediyse endişe etmeyin bu haftalarda 1700 ile 2 kg arası oluyorlarmis
duruveeannesi 32. Haftada 2017 gr di. Doktor iyi dedi. Bebekten bebeğe değişir. Doktorun olumsuz birşey demediyse takılma bence 🙂
Mimi gizemiboergn bende 32. haftadayim gecen hafta kontrolum vardi sordum dr söylemedi gayet iyi kilosu sagligi dedi merakta kaldim
Meryemekrem Bende 30+4 gittim 1400 gm dedi b3nim bebeğimde kilosu biraz düşük ama napalim sağlıklı olsun da gerisi mühim değil. Kilodan onemli amniyo sıvısı normal olmasıymış. Çok takmayın kafaniza. 2 haftaya kadar düşük kg olmasi normal görülüyor diğer şeyler normalsa rabbim cocuklarimizi sağ saglim kucağıma almayi nasip.etsin.
Airsoft Bebek sağlıklı ise kafanıza takmayın kiloyu felan. 32.haftada bebeği 2.300 kilo görünende var 1.700'de. Yanlız 2.300 görüneninki 1.700 görünenkinden de zayıf doğabaliyor... Çünki ultrason cihazları net kilo tartımı veremez doğum sonrası bebek tartılır. Protein ağırlıklı beslenebilirsiniz.Siz ne kadar çok yerseniz yiyin bebek alabileceği kadar kilo alır bünyesince her gebelik farklı unutmayın. :)
Us41 Benm bebik te 29 da 1300 dü haftaya kontrol var anma doktor kilolara takılmayın dedi cünki özeldekiyle devletteki bile farklı söylüyo kiloyu
Elifemrah Biz 32 de 1900 gramdik. Sizin de Endişe edilecek bir durum yok bence. Zayif olan bebek sağlıksız olacak diye birşey yok. Hem daha var doğuma kendini toparlar