Cakalllsebahat-0 Babamın tarifini veriyorum muazzamdır 😍 Öncelikle babam kesinlikle pirincin iyi olacak der.. Efsane pirinç alır baldo yeşil paketmiş (bimde sanırım)
İlk zeytinyağı tereyağı koyar iyice şehriyeyi kavurur ardından 1 su bardağı pirinci koyar pirinç bembeyaz oluncaya kadar kavurur. Ardından 3 su bardağı (bence fazla ama ona göre değil ) oda sıcaklığı su koyar yüksek ateşte. Göz göz olunca en en en kısık ateşe alır suyunu çektirir asla karıştırmaz. En son 15 dk demlemeye bırakır kapağına peçete örterek 🥰🥹